Kummipuun verkkokaupan yleiset tilaus- ja maksuehdot
Tilaaminen
Verkkokaupassamme voi tehdä tilauksia vain rekisteröitymällä Kummipuun asiakkaaksi. Tilauksen tekeminen ja maksaminen tapahtuu suojatussa SSL-yhteydessä Paytrail-maksupalvelun kautta (ks. maksuehdot). Verkkokauppa käyttää evästeitä. Kaikista onnistuneista tilauksista saa tilausvahvistuksen annettuun sähköpostiosoitteeseen. Tilaukseen voi olla mahdollista tehdä muutoksia ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Tilausvahvistus ja takuu
- Onnistunut tilaus kuitataan tilausvahvistuksella, joka lähetetään automaattisesti tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen.
- Erillistä takuukuittia ei toimiteta. Tilausvahvistus toimii takuukuittina tuotteille, joilla on valmistajan myöntämä takuu.
- Tilausvahvistuksesta voi myös myöhemmin tarkistaa tilauksen tiedot. Kun tilaus on maksettu, se siirtyy käsiteltäväksi, eikä tilausta voi enää muuttaa.
- Verkkopalvelulla on oikeus olla hyväksymättä tilausta syytä ilmoittamatta.
Hinnat
Tuotteiden voimassaolevat hinnat on ilmoitettu verkkosivuilla. Hinnat sisältävät arvonlisäveron ja mahdolliset kierrätysmaksut. Tilauksen loppuvaiheessa lisätään tilauksen loppusummaan valitun toimitustavan kulut. Kummipuu pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Kummipuulla on oikeus peruuttaa asiakkaan tekemä tilaus, jos hintatieto tai saatavuus verkkokaupassa on teknisen tai muun ongelman takia virheellinen.
Maksuehdot
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Toimitusmaksut
Digitaaliset tuotteet | Alkaen 0,00 € |
Posti Noutopiste | Alkaen 7,50 € |
Posti Kotipaketti | Alkaen 9,90 € |
Toimitustavat
Kummipuun verkkokauppa näyttää automaattisesti tilaukselle sopivat toimitustavat, joista tilaaja voi valita itselleen mieluisimman vaihtoehdon. Toimitamme tuotteita Suomeen. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitustapaa, mikäli toimitus ei onnistu valitulla toimitustavalla.
Posti Postipaketti – Postin pakettiautomaattiin
Automaattiin toimitetaan tilauksia, jotka ovat enintään 60 x 60 x 40 cm kokoisia ja 25 kg painoisia. Lähin pakettiautomaatti valikoituu verkkokaupassa tilaajan toimitusosoitteen perusteella. Mikäli SmartPost-automaatti on täynnä, toimitetaan tilaus lähimpään Postin noutopisteeseen. Lähetämme seurantatunnuksen tilaajan ilmoittamaan sähköpostiin, kun tilaus on lähtenyt matkaan. Paketin kulkua voi seurata Postin Lähetysten seuranta -palvelun kautta.
Posti Postipaketti – Postin palvelupisteeseen
Postin noutopisteeseen toimitetaan tilauksia, jotka ovat enintään 100 x 60 x 60 cm ja 25 kg painoisia. Noutopisteet sijaitsevat myymälöissä, marketeissa ja kioskeissa. Noutopiste valikoituu verkkokaupassa tilaajan toimitusosoitteen perusteella.
Lähetämme seurantatunnuksen tilaajan ilmoittamaan sähköpostiin, kun tilaus on lähdössä matkaan. Paketin kulkua voi seurata Postin Lähetysten seuranta -palvelun kautta. Posti lähettää saapumisilmoituksen joko tekstiviestillä tai sähköpostilla. Tilauksen voi noutaa saapumisilmoituksen tai lähetystunnuksen avulla.
Tilauksia säilytetään korkeintaan 7 vuorokautta.
Toimitusaika
Normaali toimitusaika tilauksilla on 5 – 7 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Joillakin tuotteilla ja ruuhka-aikoina (esim. valtakunnalliset kampanjat) voi toimitusaika olla pidempi. Mikäli tavaran saatavuudessa on pidempiaikainen katkos, siitä ilmoitetaan erikseen. Oikeudet tuote- ja hintamuutoksiin pidätetään. Toimitusmyyntituotteiden toimitusaika on nähtävissä tuotesivulla. Tuotteen toimittaja lähettää toimitusmyyntituotteen toimituksesta seurantalinkin lähellä toimitusajankohtaa.
Asiakaspalautukset ja reklamaatiot
Asiakkaalla on oikeus perua tilaus 14 päivän sisällä.
Tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä myyntipakkauksessa. Palautusoikeus ei koske hygienia- ja intiimituotteita pakkauksen avaamisen jälkeen (esim. hammasharja, hiustenleikkuri ja nappikuulokkeet), elintarvikkeita ja lahjakortteja.
Kuljetuksessa vaurioitunut/virheellinen tuote tai puutteellinen toimitus tulee reklamoida viimeistään 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Reklamaatio- ja takuutapauksessa pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun ennen palautusta. Jos reklamoitava tuote on mahdollista huoltaa toimittajalla tai huoltoyhteistyökumppanilla, lähetetämme tuotteen korjattavaksi.
Tuotteen palautus
Tuotepalautuksen kustannuksesta vastaa asiakas. Tuotepalauksen tapauksessa ota yhteyttä suoraan meihin.